Saturday, May 06, 2006

Konkurs!!

Seda oskab vastata vaid see kes teab mind hästi!!
1)Mis värv mulle meeldib?
2)Kes on mul kaks parimat sõpra?(mis nende nimed on)
3)Mis on mu ema nimi?
4)Mis on mu isa nimi?
5)Kus ma suvel veedan kaua aega?
6)Kas ma magan kaua või mitte?
7)Kas mulle meeldib vahetada kleepse?
8)Kas mulle meeldib lugeda?
9)Kuidas ma käitun kui mulle midagi ei meeldi?
10)Kas ma käin tihti järelvastamises inglise keeles?
11)Kes mulle laagris meeldis?
12)Mis on mu kahe tädipoja nimed?
13)Kas mulle meedlib ujuda?
14)Mis marki telefon mul on?
15)Mida ma teen raamatukogus?
16)Milline muusika mulle meedlib?
17)Mis kell ma jään magama tööpäevadel?
18)Kes on mu pinginaaber?
19)Milline soeng mul on koolis?(näiteks:pats jne)
20)Kas mul on kodus mäng Monopoly?

See on kerge vastake paberile ja tooge mulle!Vabandust Dorota et ma samuti tegin paberiga.Lihtsalt see ei oleks aus kui kõik kirjutaksid bloggerisse ok?

1 Comments:

Blogger elnaraajaveeb said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:00 AM  

Post a Comment

<< Home